Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Ylva - 27 januari 2010 17:23

 

Man kan bli ledsen för mycket.

 

Idag blev jag det för att jag gått upp i vikt över natten. Visserligen "bara" vattenvikt.

Men nu ligger jag över 80 kg igen! Igår vägde jag 79,2 kg. En psykologisk faktor, det där med 80-strecket.

 

Så dagen har gått i dimmans tecken. Jo, jag har gjort 70 situps och 70 backups. Det känns lite i mage och rygg.

 

Inte nog med det. En av mina vänner ska skilja sig. Och jag som trodde dom hade det så bra! Jaa, vad man kan bedra sig!

 

Det snöar som bara den här! I morgon ska ut och köra snöslunga på morgonen. Annars får jag inte ut soptunnorna, för det är soptömning då.

 

Jag har varit "off" i pannbenet nu i några dagar. Inte har själslyckan infunnit sig.

Jo, lyckan att ha en älskad sambo, har jag ju.

 

Men jag menar min INRE lycka.

 

Mitt fokus ligger hela tiden på min viktnedgång. Det går inte att komma ifrån.

Och det hjälper inte heller att någon säger åt mig att låta bli.

Jag är för envis för det.

 

Men för fan....jag får ta nya tag och hitta den jävla inre lyckan då, då!

Ska bara leta upp den först!

 

Må väl därute!

 

Tjingeling!

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards